24.7.12

Yo!

όχι αγαπητοί μου δεν θα κάνουμε γιο.ούτε και κόρη, προς το παρόν τουλάχιστον!

είμαι σαλονίκη επίσημα, με μια άδεια που θα κρατήσει ένα χρόνο και δε θα πληρώνομαι. προτιμώ να είμαι με τον άντρα μου κ ας είμαι άφραγκη. άλλωστε και στο αθήνα, άφραγκη ήμουν.

αυτά τα νέα μου!

κατά τ άλλα ψάχνω δουλειά, όχι και μανιωδώς, γιατί ξέρω πως είναι σκατά η κατάσταση. αλλά δεν απελπιζόμεθα. άμα θέλετε καμιά ένεση, κανένα κλύσμα, αχ αχρείαστη να είμαι..

περνάω πολύ όμορφα με το σύζυγο. αγκαλίτσες, φιλάκια και τοιάυτα. ε πως θα κάνουμε γιο? με την αναπνοή μόνο?..

καλή σας βδομάδα αγαπητοί μου :)

6 σχόλια:

maria είπε...

Καλά να περνάς με τον αντρούλη σου.
Ξεκουράσου, κάνε μπάνια, κάνε και κανένα μωρό ευκαιρία είναι!!!!!!πολλά φιλιά

eirini είπε...

Εγώ λέω φιλενάδα να κάνεις αγκαλίτσες, φιλάκια και...σεξ!!!! Καλά μωρή με τον πελαργό θα σ'έρθει το μωρό;;;;

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

maria είπε...

όχι, θα το βρω στα λάχανα αχαχαχαχαχαχ

Mary είπε...

Όλα καλά θα πάνε, απόλαυσέ το! :-)

xristin είπε...

Μιά χαρά χαρούλα σε βρίσκω εσένα!
Έριξες μια περιποιημένη μούντζα στην Αθήνα,και.....χώθηκες στην αγκαλιά της κολόνα του σπιτιού!
Για τα παιδάκια μην σκοτίζεσαι γιατί ενίοτε προκύπτουν και από.... στιγμιαίο λάθος!
Χα!

maria είπε...

όπως ακριβώς το λες χριστιν! μια μούτζα ΝΑΑΑΑ με το συμπάθειο!