20.6.10

Very..

..coco!

I love verycoco! κ εννοώ το φρουτάκι το πορτοκαλί το βερίκοκο! και το άλλο το κοκο μαρεσει δε λεγω! αλλά σα το βερίκοκο δεν έχει! είναι ζουμερό! χρυσαφί! και νοοοοστιμο χωρίς να σου καίει τα λαιμά! και δε προκαλεί αλλεργίες! και έχω μια βερικοκιά στο σπίτι που φέτο ξετρελάθηκε να φτιάχνει βερίκοκα! 15 βάζα μαρμελάδα έκανε η  mamman! κ βγήκε καλύτερη κ απ της bonne mamman!!

Και κολοκυθάκια.. τα ατελείωτα. δεχόμεθα και παραγγελίες. έχομεν απ' όλα. και κοκκινογούλια και καρότα και ντομάτες σε ολίγες ημέρες (ακόμα είναι σιπρασινακ) και πιπεριές και πιπεράκια και χίλια δύο καλούδια. με λυπεί το γεγονός ότι δεν μπορώ να τα κουβαλήσω όλα αυτά στας Αθήνας. πως καλοί μου άντρωποι? τέλουν ψυγείο και ψυγείο δεν δύναμαι να κουβαλήσω. που να το βάλω στο σκάφος βρε χριστιανοί? δουλευόμεθα? και δε λέγω δια το κότερο (που το έχω παρκάρει στη Ζέας) αλλά δια το τζετ που δεν είναι δικό μου. σχεδίαζα προσεχή αγορά ενός υπερπολυτελέστατου τζετ αλλά η κρίση και η προκείμενη πτώχευση ανέβαλαν τα σχέδιά μου επ αορίστον. καλά να πάθω το βόδιν που ήθελα σκάφος κι όχι αεροσκαφος..

άλλη χάρη ο κάμπος βρε.. άλλη χάρη τα βουνά και τα λαγκάδια.. τόσον καιρό ανέπνεα οξυγόνο και ζαλιζόμανε! ποιός θα το περίμενε! άσε το άλλο! με λέγανε φέρε το τυρί κ τους πήγαινα το κασέρι. το τι βρισίδια μου ρίχνανε.. ευτυχώς που οι γιατροί κάνουν επίσχεση και δεν έχομεν δουλειά και με διώξανε. 10 ολόκληρες μέρες ξέκλεψα αγαπητοί μου βλόγερς. βέβαια.. θα μου δίνανε άλλη μια μέρα αλλά εντάξει ας μη το παραξηλώσουμεν το θέμαν, άλλωστεν και ο μνηστήρας μου (την είδα Πενελοπε) έχει κι αλλες δουλειές από το να νταντεύει εμένα..

αχ ρε κορίτσια. πως τους αντέχετε τους άντρες σας με τις ακαταστασίες τους και τα πάνδεινα που τραβάτε καθημερινώς με το σπίτι??? είμαι στα όρια!! πραγματικά είμαι στα όρια!! πόσο πιο ελαστική να γίνω η γυναίκα???? και ούυχι αγαπητοί μου, εγώ δε πρόκειται ούτε μισό πιάτο να πλύνω.. άλλος το λέρωσε.. μα πραγματικά δε παίζεται η κατάσταση αυτή τη φορά. μέχρι και ξενοδοχείο γύρεψα για να μείνω. σκεφτείτε δια τι πράγμα μιλάω η χριστιανή... που δεν είμαι και καμιά ιδιότροπη πια!!

ετοιμάζω και θεσπέσιαν ενδυμασίαν δια τον γάμο της φιλινάδας μου Ασπασίας. θα είμαι εγώ και καμία άλλη. το ζεύγος Ακης-Μαρία θα διαπρέψει στο κόκκινο χαλί γι άλλη μια φορά.. αχ γιατί να είμαι τόσο μετριόφρων??..

και με φάγανε στις ερωτήσεις! πότε θα ανέβω Σαλονίκη για μόνιμα! που να ξέρω ρε παιδιά... εγώ μόνο τα αποτελέσματα είδα.. μήπως έπρεπε να τους τα κρύψω και αυτά? να μη με ζαλίζουνε τουλάχιστο?!

έκανα και παγωτό πραλίνα του Παρλιάρου. περιττό να σας πω πως εγώ είμαι εδώ και το μυαλό μου είναι στον καταψύκτη ο οποίος καταψύκτης είναι στο χωριό. πως να το κουβαλήσω το παγωτό βρε? αφού είπαμεν... νο αεροσκαφος, νο παγωτο..

αύριο έχει ψώνια δια τα ψώνιαν.. θα πάρουμε και κατσαρολικά δια την φιλενάδαν, αποφάσισα να της κάνω σούπερ γαμήλιο δωράκι.. πως σας φαίνεται ένα σετ κατσαρολικά? μήπως ξέρει κανείς που στο καλό πουλάνε Lagostina? γιατί μέχρι στιγμής μόνο fissler και bravadia έχω δει και οι πρώτες είναι βαριές ωσαν τα μενιρ του Οβελιξ και οι δεύτερες ελαφριές ωσάν τα πούπουλα του Τουίτι.. θέλομεν και μια αξιοπρέπειαν βρε αδελφέ..

Πολλά φιλιά από την βρεγμένη Σαλονίκη..

ΥΓ. ήταν να χορέψω στη συνάντηση παραδοσιακών συλλόγων στη παραλία της Θεσσαλονίκης αλλά μας τα χάλασε ο καιρός και ακυρώθηκε. κρίμας κρίμας... θα θαυμάζατε το ταλέντον μου...κριμας..

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mαράκι,
μιλάμε πέφτω κατω διαβαζοντας τις αναρτήσεις σου!

φερε μαρή κανα δικιλο βερύκοκα!
Και να φτιάξεις και στο Athens city, παγωτό πραλίνα!

Όχι να σε πιάνει το νοικοκυριό όταν βλέπεις το γαμπρό;

χαχαχαχαχα

Δεν έχω σκάφος καρδιά μου...έχω αεροσκάφος!!

αχαχαχα

φιλια πολλά

και να περάσεις τέλεια στης φιλιναδας!

Για κατσαρολικά δεν έχω ιδέα που θα πας!

καλημερααααααααα

maria είπε...

Καλημέρα Κουλάκι μου!!
χαίρομαι πολύ που σου φτιάχνω το κέφι..
από τότε που έμαθα για τη μόνιμη επανοδο στα πατρια, πήρα τα πάνω μου :)

ο γάμος της φιλιναδας ειναι Σεπτέμβρη! Ξέχασα να τ αναφέρω! κ εννοείται πως θα κάνω και στας Αθήνας παγωτό πραλίνα.. βεβαίως..
φιλάκια!!!

kanivallos είπε...

You love verycoco?
I love coco very mutch!

Ποιό κοκό? Πάλι βιάστηκες να βγάλεις συμπέρασμα?
http://www.youtube.com/watch?v=jXwnRkr2XXg

Mamouli είπε...

Μπορείτε να περάσετε από το μπλογκ μας και να παραλάβετε το βραβείο σας.

Το event θα είναι black tie, οπότε παρακαλούμε να έρθετε αναλόγως ντυμένοι.

Ατίθασο Πνεύμα είπε...

Tzartzaloudia legontai auta mariii... mh mperdeus th glwssas! Si steilam kei sth prwteuousa k ksexases ta ellhnikas me fain'tai... :P
filiaaaaaa