12.10.08

Γκέιμ!!

η ειρήνη με κάλεσε σε ένα παιχνίδι και μη χάσω εγώ ευκαιρία...

Οι κανόνες του παιχνιδιού:
Βάλε Link (σύνδεση) προς το άτομο που σε έκανε tag.
Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες.
Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους.
Ειδοποίησε τους ότι του έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.

Παιδιά, 7 άτομα είναι πολλά! γι αυτό θα καλέσω μόνο 3-4.. είμαι τσιγγούνα :Ρ

αρχίζω λοιπόν!!

1. λατρεύω τη μαγειρική και όταν με πιάνουν τα κέφια μου, κάνω το σπίτι αόρατο.. όταν με πιάνουν είπαμε... τις άλλες μέρες οι κατσαρίδες θεωρούνται κατοικίδια μας..

2. όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω γιατρός. κ λόγω τεμπελιάς έγινα νοσηλεύτρια. όχι ότι δε μπορώ να το διεκδικήσω ακόμη αλλά.. προς το παρόν βαριέμαι..

3. δε σηκώνω αστεία εύκολα... κ δε μου αρέσουν οι εκπλήξεις. πολύ σπάνια. αυτός που θα μου κάνει έκπληξη θα πρέπει να ξέρει πολύ καλά τι ξαφνικό θα με χαροποιούσε κ είμαι κ ιδιαίτερα δύσκολη!

4. δεν έχω τσέντσι τσακιστό! κι ακόμη με επιχορηγεί ο μπαμπάς... (από Νοέμβρη η πληρωμή)κ πιστέψτε με 30 ευρώ την εβδομάδα, μου περισσεύουν κιόλας. κ δεν δέχομαι χρήματα από κανέναν άλλον. (θα μου πείτε 30 ευρώ την εβδομάδα??μα πως ζείτε?τι τρώτε?κ βγαίνετε κ έξω? αν γίνουν όλα με πρόγραμμα, περισσεύουν κιόλας αγαπητοί μου. να ναι καλά οι γονείς μου που ποτέ δεν είχαν περίσσευμα κ πάντα με είχαν σχεδόν "σφιχτά")

5. ξεχωρίζω τη ψυχή και το χαρακτήρα ενός ανθρώπου με το "γειά σας".. ποτέ δεν έπεσα έξω.. όσες φορές κ να έδωσα ευκαιρία, βγήκε σωστό το ένστικτό μου...

6. μου αρέσουν τα τουρσί! που ο περισσότερος κόσμος τα αντιπαθεί..

και το καλύτερο ε..

7. είμαι πολύ λιχούδα!απίστευτα λιχούδα!από μικρή είχα αυτό το ελάττωμα.. αφού στις επισκέψεις που κάναμε με τη μαμά μου, όταν μου πρόσφεραν κάτι κ μου άρεσε κάργα, τους έλεγα "Αααχχ πολύ μου άρεσε!!!" με τέτοιο τρόπο που τους έκανα κ μου έδιναν κι άλλο...

προσκαλώ τη φίλη μου Γεωργία και τη Νάγια δε ξέρω ποιόν άλλον να καλέσω γιατί όλοι έχετε παίξει κ είμαι κ λίγο αντικοινωνικό άτομο.. ας καλέσουν αυτές για μένα τα άλλα 5 άτομα!

σειρά σας :)

5 σχόλια:

naya είπε...

Thanx μαρακι.Θα παιξω συντομα

Aspa είπε...

Κι εγώ λιχούδα! Καληνύχτα!!!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Για μια καλημέρα πέρασα, να είσαι καλά.

eirini είπε...

Μαράκι μου με το 7 γέλασα πολύ!!! Είσαι απίστευτη! Όποτε διαβάζω ανάρτησή σου καταλαβαίνω ότι είσαι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος! Εσύ καλέ δεν σηκώνεις αστεία(;)...δεν το πιστεύω!
Φιλάκια πολλά μωρό μου γλυκό!

xaos είπε...

Γεια σου Μαριω.Καλο Σαββατοκυριακο