26.9.08

Τορτελίνια με ...

άσπρη σάλτσα...

παχυντικό και πολύ πολύ πολύ νόστιμο φαγητό που το έφτιαξα χτες και ξερογλειφόμουν μέχρι να ετοιμαστεί να το φάω σαν άνθρωπος.. αλλά επειδή είπαμε, είναι παχυντικό έφαγα μια σεβαστή ποσότητα κι άφησα λίγα στη κατσαρόλα για μετά.
πουυυ...
εξαφανίστηκαν!
ξύπνησε ο Άκης και γίνανε αόρατα τα τορτελίνια αγαπητοί μου πριν το πάρω χαμπάρι! τορτελίνια ΓΙΟΚ! δε του το συγχώρεσα ακόμη..

(αν θελήσει κανείς τη συνταγή, ας σχολιάσει και θα την αναρτήσω όταν ευκαιρήσω!)

που λέτε, χτες με το που γύρισα από τη δουλειά, μαγείρεψα κι έπεσα για ύπνο. κοιμόμουν από τις πεντέμισι το απόγευμα μέχρι και τις 6 το πρωί... 12ωρος ύπνος...
όλοι μου λένε να κοιμάμαι τώρα που μπορώ και δεν έχω παιδιά και τους ακούω. μα αφού ήμουν πτώμα! είχαμε εφημερία χτες και μέχρι να συμμαζευτούν οι ασθενείς και τα κρεβάτια, πέρασε αρκετή ώρα και χρειάστηκε πολύ δουλειά, μαζί με τη νοσηλεία, την επίσκεψη κι όλα τα συναφή που έχει η νοσηλευτική στις κλινικές τελοσπάντων... ξενύχτησα κιόλας το προηγούμενο βράδυ... (μη ρωτάτε πολλά, αδιάκριτοι!)

το σπίτι περιττό να πω οτι είναι σε μεταπολεμική κατάσταση αλλά δε μας νοιάζει και τόσο. δε περιμένουμε και κανένα πρωθυπουργό... θα πάω μετά να το συμμαζέψω γιατί είμαστε άνθρωποι κι όχι ζά! θα ξαναπάμε Σέρρες απόψε γιατί πρέπει να πάρουμε και κάτι πράγματα, έχω και γάμο το Σάββατο. παντρεύεται ένας συμμαθητής μου που για λίγο καιρό ήμουν καψουριασμένη μαζί του αλλά ευτυχώς μου έφυγε γρήγορα κι έχουμε μια πολύ καλή σχέση. και με την γυναίκα του είμαστε και σόι. δε γλύτωσε από μας ο άνθρωπος δηλαδή! ψιλοβαριέμαι να πάω γιατί πρέπει να ακολουθήσω όλη αυτή τη διαδικασία που ακολουθούν όλες οι γυναίκες για να είναι ευπρεπείς στη κοινωνία... (μαλλιά, νύχια, πόδια, φρύδια, καθαρισμός, ενυδάτωση κτλ κτλ κτλ) και να σας πω την αλήθεια δεν είναι το φόρτε μου αυτό και βαριέμαι... προτιμώ να φτιάξω μια τυρόπιτα ή να λύσω μια άσκηση πυρηνικής φυσικής.. (όχι ακριβώς πυρηνικής, αλλά και μια απλή φυσική γ λυκείου, αμέ, γιατί όχι?)

ξέχασα να αναφέρω και το πιο σημαντικό, γιορτάζει σήμερα ο Άκης. είναι η Μετάστασις του Ιωάννου του Θεολόγου (αν δεν με απατά η μνήμη μου) και γιορτάζει το παλικάρι μου. να τον χαίρομαι λοιπόν! δε ξέρω τι δώρο θα τον πάρω ακόμη, μιας στις 29 έχει γενέθλια. βέβαια. και γιορτή και γενέθλια. να χουμε λεφτά να ξοδευόμαστε δηλαδή! πέρισυ του είχα πάρει έναν αναπτήρα zippo. εφέτος λέω να του πάρω μια δερμάτινη θήκη για το κινητό του (είναι κι ακριβό το κινητό, πρέπει κάποιος να το προσέξει) και στα γενέθλιά του να του πάρω ένα πουκάμισο καλό. λέμε τώρα. μπορεί να δω κάτι άλλο κ να του το αγοράσω...

στην επόμενη ανάρτηση θα έχω και μια φωτό να δείτε τα χάλια μας :Ρ

σας αφήνω, πάω να συμμαζέψω και να ετοιμάσω τα άπλυτα για τα Σέρρας! λέω να πάρω και κανένα γλυκάκι από το Τερκενλή να γλυκάνω τους γονείς...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
γυάλινο δάκρυ είπε...

Toρτελίνια με άσπρη σάλτσα; Μα καλά, δε μας λυπάσαι καθόλου;; Βεβαίως και να βάλεις συνταγή, αυτά τα πράγματα δεν τα ρωτάνε!!!

Να χαίρεσαι τον άντρα σου! Θέλει και δώρρο; Η παρουσία σου δεν του αρκεί; Πλακίτσα. Πράγματι το να επιλέγεις και δώρο για άντρα είναι δύσκολο.. Κι εγώ δυσκολεύομαι.. Αλλά πλέον βρήκα τη λύση, Του κάνω δώρα που αφορούν την αγαπημένη του ομάδα ή gadgets για τον υπολογιστή..

υ.γ. Δεν έφταναν τα τορτελίνια με την άσπρη σάλτσα, γράφεις στο τέλος και για Τερκενλή! Αυτό το blog με πληγώνει!!!

eirini είπε...

Να χαίρεσαι τον Άκη σου!!! Πολύχρονος! Όμως...ασυγχώρητος!!! Να φάει όλα τα τορτελίνια;...Και ακόμα του μιλάς;!!!!
Ποπο! αγχώθηκα που μας είπες πόσες δουλειές έχεις να κάνεις! θα πας και σε γάμο; Καλό κουράγιο!
θα συμφωνήσω με την φίλη μου το δάκρυ και θα σε επιπλήξω!!! Λέξεις όπως... "Τερκενλής" απαγορεύονται!!!
Ε! δεν γίνεται να μας ανοίγεις την όρεξη και μετά να φεύγεις!!!!
Πολλά γλυκά φιλάκια!

naya είπε...

+φωνω κ εγω!Αυτον τον Τερκενλη τι τον ηθελες χρυσο μου??Μονο στα ονειρα μπορω να τον αγγιζω..!!
Να τον χαιρεσαι τον Ακη σου κ ας σου τρωει τα τορτελινια!