21.9.08

Κρύο..

... καιρός για δύο!

μου έφερε η πεθερά μου 2 κουβέρτες βελουτέ, μια γαλάζια και μια πορτοκαλοροζ και τις αρπάξαμε προχτές με τον Άκη και κάναμε γουτσουγούτσου όλη μέρα. ειδικά χτες, με το που γύρισα από τη δουλειά, φάγαμε τα φασολάκια (περιττό να σας πω πως έγιναν καταπληκτικά, όσο καταπληκτικά μπορούν να γίνουν τα φασολάκια τελοσπάντων) και την αράξαμε στους καναπέδες.

έχουμε δύο καναπέδες, έναν διθέσιο κι έναν τριθέσιο, στον τριθέσιο χωράνε 3 καλοθρεμμένα άτομα θα έλεγα. μας τους πήρε ο πεθερός μου. βεβαίως. είδατε τι καλό πεθερό που έχω? εκείνη τη στιγμή που την πέσαμε είχε Χάουζ, την αράξαμε λοιπόν και λιώσαμε στη κυριολεξία. στις 6 πέσαμε στους καναπέδες και δεν σηκωθήκαμε ούτε γι αστείο.. ρίξαμε μετά κάτι ύπνους με μια μίνι διακοπή κατά τη μεταφορά μας από το σαλόνι στη κρεβατοκάμαρα. εκεί κ αν έπεσε ύπνος... ο Άκης μου έλεγε κάτι για βόλτες και για μια ταινία αλλά ποιός τον άκουγε, ποιός σηκωνόταν...

χτες λοιπόν κοιμήθηκα άνετα 12 ώρες. φταίει κατά πολύ η χουχουλιαστή κουβέρτα που αγκάλιαζα και ο Άκης που με κρατούσε αγκαλιά. και ο καιρός που όχι απλά δρόσισε, μας πούντιασε!

τι κρύο αυτές τις μέρες! φοράω μακρυμάνικη μπλούζα και ένα ψιλό μπουφανάκι και πάλι κρυώνω. έχω ένα για το βουνό, ζεστό σούπερ ντούπερ κάτσε καλά, λέτε να κυκλοφορώ με αυτό μέχρι να ζεστάνει ο καιρός λιγάκι? αστειό ε? χα χα..

που λέτε, πήγα να φτιάξω και πανακότα κι αποδείχθηκε ότι είμαι άχρηστη γι άλλη μια φορά. μα θα πάρω ρεβάνς και θα τη φτιάξω έτσι όπως πρέπει... και θα ναι πεντανόστιμη.. αλλιώς να μη με λένε Μαρία..

έφαγα τις προάλλες κρεμ μπρουλέ. αχ τι ήταν αυτό. κόντεψα να λυποθυμήσω από τη νοστιμιά της. πως τη φτιάχνουν ξέρει κανείς να μου πει?

φεύγω τώρα, πάω Σέρρες στη μανούλα μου να φάω φαγάκι και γλυκάκι και καμια πίτα αν έφτιαξε. να πάρω και τα ρούχα που πλύθηκαν κ θα μυρίζουν τέλεια... κ τη Δευτέρα πάλι πίσω (έχω ρεπόόό!) ο Άκης δε θέλει να φύγω μα δε γίνεται, έχω εκκρεμότητες που πρέπει να τακτοποιήσω.. κ δε χωράει άλλη αναβολή..

θα επανορθώσω όμως, θα του κάνω πολύ γουτσουγουτσου όταν γυρίσω :)

καλή εβδομάδα προκαταβολικά αγαπητοί μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: