1.8.08

Εταιρίες ηλεκτρονικών υπηρεσιών κι άλλα φαιδρά

Τι έπαθα κυριες και κυριοι...
το απεύχομαι σε όλους όσους διαβάζουν το μπλογκ μου και όσους δε το διαβάζουν βέβαια...

Το λοιπόν...

Πριν από 7 μήνες ο αρραβωνιαστικός μου είχε πάρει καινούριο πιτσί και είχε δώρο 6μηνη dsl από την αγαπητή εταιρία Hol. Η προσφορά ήταν μέσα σε ένα φάκελο όπου τον παίρνεις τον ανοίγεις και κάνεις τα κουμάντα σου, δηλαδή ο αρραβω δεν εμπλεκόταν, ούτε και κανένας άλλος στο θέμα της σύνδεσης...
Μιας κι εγώ είμαι τζαμπατζού, άρπαξα την ευκαιρία χωρίς να ξέρω τι μου επιφύλασσε η μοίρα... Πήρα το φάκελο και διάβασα τι ακριβώς χρειαζόταν για μια σύνδεση dsl.. για να ενεργοποιηθεί όμως θα έπρεπε να δεσμευτώ για ένα χρόνο, όπου οι πρώτοι έξι μήνες θα ήταν δωρεάν και οι άλλοι έξι μήνες κανονική χρέωση... Ε σκέφτηκα, 22 ευρώ, θα έχω ίντερνετ τουλάχιστον και που ξέρεις τι γίνεται σε έξι μήνες.. Έστειλα το φαξ με τα σχετικά δικαιολογητικά και περίμενα να με ενημερώσουν τηλεφωνικά. Ενώ περίμενα έστειλα και mail όπου τους ενημέρωνα πως καλύτερα να επικοινωνούν μαζί μου μέσω αυτού και να με ειδοποιήσουν αν χρειάζεται κάτι άλλο για την ενεργοποίηση καθώς επίσης και όταν γίνει η σύνδεση, ώστε να μην ανησυχώ.
Οι ώρες περνούσαν, οι μέρες περνούσαν, οι εβδομάδες περνούσαν, πέρασε ένας μήνας. Ούτε mail είδε η αφεντιά μου, ούτε τηλέφωνο πήραν (αν έπαιρναν θα με ενημέρωνε η μαμά ή ο μπαμπάς, τους είχα πει το και το) Οπότε σκέφτηκα πως δεν έγινε η σύνδεση. Έστειλα ξανά ενημερωτικό στη φόρμα επικοινωνίας που έχει στη σελίδα της η εταιρία αλλά εις ματην... Τελικά πήρα την απόφαση να μην ασχοληθώ μιας και είχα ίντερνετ όποτε ήθελα και μου αρκούσε (dial up).

Ξαφνικά, χτες το απόγευμα έρχεται ο ταχυδρόμος και μου φέρνει ένα φάκελο που έγραφε hol απ έξω...Ωπα σκεφτομαι, τι στα κομμάτια είναι αυτό? Ανοίγω το φάκελο και τι να δω??? Ένας ωραιότατος λογαριασμός παροχής γραμμής dsl και συνδρομής internet, 22,44 ευρώ. Για χρήση 01-06-2008 έως 01-07-2008. Και σκέφτομαι [από τη πολύ τη σκέψη κόντεψε να μου βγεί το ΕΝΥ απ τη μύτη (εγκεφαλονωτιαίο υγρό)] ώστε τελικά οι καραγκιόζηδες έκαναν τη σύνδεση και δε με ενημέρωσαν... και είχα dsl εδώ κι έξι μήνες και δεν το ήξερα...Δε μπορείτε να φανταστείτε τι μεγάλο κορόιδο που ένιωσα εκείνη τη στιγμή... Εκνευρίζομαι και ανοίγω το πισί, εγκαθιστώ ένα μόντεμ που είχα σε παλιότερη σύνδεση και βλέπω πως όντως έχω dsl. Για να δούμε, λέω, μπαίνω και στο νετ? δοκιμάζω με τους κωδικούς που είχε πάνω η αίτηση και..καλά μαντέψατε, τζίφος! Δε μ έμπαζε στο νετ! Όχι μόνο δεν μπορούσα να συνδεθώ αλλά έπρεπε να πληρώσω σα το (να μη πω ποιόν) το λογαριασμό... Συνδέθηκα στη τελική με dial up και μπήκα στο λογαριασμό μου στην σελίδα hol(όπως ο καθένας που έχει σύνδεση dsl του παρέχουν και λογαριασμό, κάτι σαν email). Μα φυσικά. Λογαριασμό είχα, ίντερνετ δεν είχα...Τι κυρία μου?Θες και ίντερνετ? Πολυτέλειες!!!

Ξαναέστειλα στην εταιρία τι συνέβη και ζήτησα να μου διακόψουν τη σύνδεση χωρίς να επιβαρυνθώ τα έξοδα διακοπής..Έστειλα κι ένα εξηγημένο mail στο ΙΝΚΑ. Δεν πιστεύω να βρω το δίκιό μου αλλά αν δεν γίνει κάτι, θα πάω στα δικαστήρια. Είναι δυνατόν να είναι τόσο κάφροι και τόσο ανεύθυνοι? ...

Συγχίστηκα άλλη μια φορά...ουφ!

1 σχόλιο:

naya είπε...

Join the club Μαρακι!
Πρεπει να τους παιρνεις συνεχεια τηλ.κ να ρωτας αλλιως δε θα δεις προκοπη