3.7.08

παιχνίδι φρομ ποντίκι!
επιτέλους με κάλεσε κι εμένα κ όποιος πει πως είμαι γκρινιάρα, να του καεί το dvd!
έχομεν και λέμεν...


1. Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.(δηλαδή όπως έκανα εγώ στο μπλόγκ)
2. Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια της ανάρτησης του, σε αυτόν που τον κάλεσε,και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma (δηλαδή α,β,δ,ε,ρ,στ κτλ κτλ στα σχόλια της δικής του ανάρτησης, στα σχόλια του ποντικιού (αυτός που με κάλεσε) και στο xeblogarisma(http://xeblogarisma.blogspot.com/)
3. Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.
4. Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarismaγια τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών...(όπως έκανα κ γω στην επόμενη σειρά)

http://xeblogarisma.blogspot.com/

ελπίζω να σας διαφώτισα κάπως...

Και αρχίζουμε:

1. ΣΕΞ... : α)
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

2. HOBBY : α), β), γ)
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

3. ΤΕΧΝΗ : α, β, γ, δ, ε (είμαι κουλτουριάρα τι να κάνουμε)
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ : πλάκα με κάνετε? αν το ε) είναι τπτ απ' όλα, τότε ε) !
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ : β)
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET : β,γ,δ, γούτσου γούτσου ^_^
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ : α),β),δ) (αθήνα?πλάκα με κάνετε?)
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

8. ΧΡΩΜΑ : α,β,γ,δ,ε όλα όλα όλα!
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ : β
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ : δ) ^_^
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.


καλώ με τη σειρά μου..χμμμ...δεν έχω και πολλούς να καλέσω είμαι και αντικοινωνικό άτομο οπότε δε θα καλέσω κανέναν...

3 σχόλια:

Αρχισυντάκτης είπε...

σε ευχαριστούμε...
έχει και συνέχεια! θα δεις σύντομα...

island είπε...

MΜα γιατί απέρριψες την Μύκονο;

maria είπε...

Η Μύκονος αγαπητέ μου είναι ένας προορισμός και μόνο για μένα..ένα νησί και μόνο. άσχετα αν είναι ένα κοτέτσι που μαζεύονται λογής λογής κότες και κόκκορες χωρίς να υπονοώ κάτι.
γιατί να μην επιλέξω σκέτο νησί και να επιλέξω ειδικά και μόνο Μύκονο? θα προτιμούσα χίλιες φορές να πάω στο εξωτερικό παρά στη Μύκονο αν μου δινόταν η επιλογή. και πρώτα θα σεργιάνιζα τα νησιά της Ελλάδας που μ ενδιαφέρουν περισσότερο και μετά τη Μύκονο. δεν είμαι τοσο κοσμοπολίτισσα..(διακοπές για μένα σημαίνει ηρεμία, όχι πατιρντι απ το πρωί ως το βράδυ μάι φρεντ..)